sábado, 3 de diciembre de 2016

La ventana





Foto de Natalia Valdés
Con los brazos cruzados, defendiéndose del mundo, observaba, en busca de una respuesta. Todo a su alrededor perfectamente ordenado. Todo en calma. Las calles en silencio. La gente aún en sus casas y ella miraba por la ventana. Una taza de café humeaba entre sus manos. Aroma que le recordaba otros tiempos. Brillaban sus ojos. Un futuro incierto. El sueño de un verde mar clavado en su cuerpo desnudo. Unos dedos finos que rozaban su mejilla. Versos de Machado acariciaban sus oídos.
Afuera el mundo  miraba hacia su ventana.


De brazos cruciaos, defendiéndose del mundu, reparaba, en busca d'una respuesta. Tou al so alredor perfectamente ordenáu. Tou n'aselu. Les cais en silenciu. La xente entá nes sos cases y ella miraba pela ventana. Una taza de café fumiaba ente les sos manos. Arume que-y recordaba otros tiempos. Rellumaben los sos güeyos. Un futuru inciertu. El suañu d'un verde mar claváu nel so cuerpu desnudu. Unos deos finos que raspiaben la so mexella. Versos de Machado afalagaben los sos oyíos.
Fuera'l mundu  miraba escontra la so ventana.

1 comentario:

Sheila Lumen

Eran las ocho menos diez minutos cuando pedimos dos Riberas del Duero a la camarera que atendía la barra del bar. Una muchacha se acercó a...